fredag 4. juli 2014

Geocaching på sykkel




I går fikk jeg blåst litt støv av "gliset", min super lekre terrengsykkel.
Jeg og min kjære skulle sykle på geocachetur og turen la vi gjennom grusvei og sti i marka. For meg ble det en blanding av trening og kos, for min kjære ble det nok mer en slik en restutisjonstur ;)
Jeg er nemlig ufattelig pingle når det kommer til terrengsykling. Noe jeg slett ikke viste da jeg kjøpte sykkelen! Fordi jeg aldri hadde prøvd det før.
Den som inte våger osv...


Kent Roger leter etter cache
Her er ett av våre funn
                                         


Standar geocache box

Denne synes jeg var morsom
     
En trestubbe vi snudde...
                                                                                                 


Uansett, vi fant noen cacher og det var jo hele poenget! :-D

Må bare si at Oslo har et utrolig stort og bra utvalg av cacher! Er det nysgjerrig finnes det gratis app som du kan bruke for å komme i gang med. Selv betalte jeg 60kr for min app og forskjellen er ikke kjempe stor på de ulike kartene. Hiv deg rundt å ta en cache i dag! 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar