søndag 5. oktober 2014

Sosialen på Academy Night Race!


Jeg er leder for Lovisenberg Diakonale Høyskole  (LDH) sin studentforening Sosialen. Det nytter ikke å sitte på sidelinjen å vente på at noe skjer, så da får en heller delta aktivt selv. Og gøy er det!!




Sosialen har i år vært utrolig heldig og fått muligheten til å gå inn i et samarbeid med Kadettsamfunnet Krigsskolen. I går var alle studentene på LDH invitert med på Academy Night Race (ANR). Og før jeg forklarer hva det er, så vil jeg bare si; Dette er ÅRETS FEST!! Wow - vanvittig gøy!






Rosasløyfe - støtt brystkreftkampanjen i Oktober
Kadettene ved Krigsskolen har i 33år arrangert 50/60-tallsfesten ANR. En fest litt utenom det vanlige! Rebusløp i Oslo by, med mange spennende oppgaver gjør at en blir raskt kjent med de man deler buss med og stemningen er skyhøy! At konkurranseinstinktet kicker inn legger absolutt ingen demper på stemningen ;)


                                                   
Etter å ha sunget "Rompa mi" på torget, stappa fremmede mennesker inn i telt, dansa limbo på Grunerløkka m.m flytta festen seg ut av byen og bussene og til Krigsskolens lokaler. Her var det ikke spart på noe, grillmat, livemusikk og god stemning. Etter en time på stumpen var det klart for den prestisjetunge SVINGKONKURRANSEN.
Nå er ikke jeg noe danser, men det er jo så utrolig gøy, så da er det verd å sitte høyt med litt hovne  ben i dag.

fikk leke litt med brannbilen



Jeg klarer ikke å beskrive festen, men jeg gleder meg allerede til neste år! Og da håper jeg flere av mine medstudenter vil være med! :D



see ya!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar