søndag 29. juni 2014

Startskuddet

Hei!
Jøss, da var jeg i gang igjen.
Det er noe med denne bloggingen, bruke skrift til å uttrykke seg.

Jeg for min del ønsker å bruke bloggen som en motivator for å nå dit jeg vil. Jeg vil bli et ordentlig friluftsmenneske! Jeg vil ikke bare tenke på det, lese og snakke om friluftsliv. Jeg vil leve det. Jeg har hatt mine timer i marka og enda flere på fjellet. Likevel er det ikke mange netter jeg har vært overlatt til meg selv eller testet grenser. Komfort er viktig, men en må tøye litt grenser for å bli mer bevisst seg selv og ikke minst for å føle mestring.

På veien dit blir nok bloggen å handle litt om alt. Jeg er sykepleierstudent, matelsker, hobbykokk, hundefrelst og hestejente.

Vil du værra'me så heng på ;-)

Blir glad for all form for respons, ros, ris, tips og råd. Spesielt det siste, det trenger jeg!

Jeg sier som Pippi Langstrømpe:

"Dette har jeg aldri gjort før! så dette klarer jeg sikkert"




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar